Wednesday, April 15, 2009

aNnuAL diNNer..

Rasanya masih belum terlambat untuk aku mencoretkan rentetan kenangan annual dinner yang telah diadakan pada 28th Mac 2009 di Zone Regency,JB di company baru aku..maklumlah..lately bz dengan special task utk saving cost.. nampaknya sekarang barulah ada masa untuk aku berkongsi kenangan itu..

Pada hari itu selepas menghantar anakku ke rumah Mak Dak aku(baby sitter) -(kalau ada hero kecik tu jawapannya memang kacaulah jadinya..hehe) aku mula bersiap2 dan mula ‘menconteng muka’.. dengan bantuan adik aku..yang agak expert bab2 berhias diri ni.. setelah siap –bertemakan BLACK N WHITE kire ok lah penampilan aku.. kemudian aku mula gerak ke rumah office mate aku,Judy beserta dengan 2org lagi staff untuk car pool - save cost..hehe

Sebaik sahaja tiba di ball room dan memilih meja,acara pun bermula dengan ucapan2 dari orang2 kuat yang menjayakan majlis ini termasuklah MD aku, pembukaan menu dinner dan seterusnya acara2 yang berlanjutan sehingga ke pukul 10 lebih..

Aku enjoy dengan acara yang agak meriah..maklum lah dengan kegawatan ekonomi yang melanda tapi co.ni berjaya jugak mengadakan majlis seperti ini..walau pun tak seberapa tetapi orang kata memadailah.. tapi the best part is, aku berjaya membolot lucky draw no-42 berupa blender berjenama Khind..
hahahaha….

Front Stage..


Bersama Judy..


Bersama kawan semeja dan MD..


Bersama bos dan dept staff..

Bersama rakan2 sekerja wanita..

Aku harap majlis ini dapat diadakan lagi pada tahun2 hadapan.. semoga co.tempat aku bekerja murah rezeki.. hehe

No comments:

Post a Comment