Wednesday, August 05, 2009

bADmiNToN..

Hem.. hari ahad lepas aku telah meluangkan masa untuk bermain badminton dalam pertadingan badminton yang dianjurkan oleh co. aku ni.. Walaupun dah lama dan tak pandai pun main badminton ni tapi atas semangat kesukanan, aku mengambil bahagian juga..

Walaupun pertandingan ini cuma mewakili 5 orang peserta perempuan selebihnya lelaki sahaja namun agak meriah jugaklah... so ini antara aksi2 yang sempat diambil pada hari tersebut..

Biasalah, my hero ni dia mesti possing dulu..alaa2 autobot transformer...


Pertandingan di adakan di TS Sport Complex


Inilah dia barisan peserta wanita.. chai yok!chai yok!

Orang disebelah aku yang bertanggungjawab dalam memujuk aku masuk pertandingan ni... Ina

M.R Couple-Aksi Rachel bersama partnernya Masraf..hem..terror gak amoi ni main sambil Masraf memberikan arahan..kiri..kanan.. hehe

Double Z- Aksi Zetty bersama partner nya Zaki.. merah muka member berlari sana sini kejar bola..wakaka..

Double S- Aksi Ina bersama partnernya Sukor.. sekali tengok gaya macam pro..
2x tengok...hehe

Doulbe A- aku ngan Ajib..alahai..dahlah aku x pandai main, si Ajib ni pulak dh kepenatan sebab main banyak sgt.. maka jawapannya... kalah laa....wakakaka

Sempat possing...patutlah kalah...hahaha
Acara berakhir dekat pukul 2 jugaklah.. balik dengan tangan kosong... tak per.. main lagi di masa hadapan... Gambate kudasai!!

No comments:

Post a Comment