Friday, February 12, 2010

aNNuaL diNNer 2010

Sabtu lepas seperti tahun2 sebelumnya,co tempat aku mencari sesuap nasi (cewaahhh..) telah mengadakan annual dinner di hotel thistle,JB. Bertempat di Orchid ballroom (yang deco nya pada aku ok lah) dan setelah para pekerja mengambil tempat masing2.. majlis seperti biasa di dahului dengan ucapan dari president spotclub.. ucapan ringkas dari MD..dan majlis pun dirasmikan dengan penuh dramatik(hahahaha)..





Annual dinner yang bertemakan MaFIA NiTe.. ramai betul bakat2 mafia terpendam malam itu yang baru keluar dari sarang persembunyian.. bersama tatu2 ganas masing2..bak kata MD, harap2 jangan ada orang2 di hotel tu yang report polis... hahahaha

Antara gambar2 menarik yang diambil.. menu malam itu pun ok..bedal jelah..


Suasana diawal majlis..pendaftaran.. ucapan dari MD..perasmian.. chick dance yang seangakatan dengan wake up dance.. barisan AJK spot club yang bertanggungjwab menjayakan majlis.. Arigatogozaimas..



Antara acara-acara yang menghangatkan majlis.. nyanyian.. permainan..tarian gelek Arab pun ada.. MJ M'sia pun ada..(hehehe) penyampaian hadiah2 bagi beberapa anugerah..sukan..lucky draw..(aku salah sorang dari yg lucky..) joget lambak pun ada..
fuh! cayalah.. mafia pun pandai joget lambak siutt...


Acara wajib-bergambar laa..bila lagi masing2 nak perasan cun dan macho..



Tak sangka plak aku dinobatkan sebagai best woman dress.. agaknya sebab bertatu kut..
fuh! perasan lady mafia jap...hahahaha




Apa pun majlis yang diadakan memuaskan dan menghiburkan..
semoga berjumpa kembali di tahun hadapan..
Gud Nite Mafia..



2 comments:

  1. Best Dressed again? Wah, hebat lah u..-Kylie

    ReplyDelete
  2. Cun juga budak mafia ni,boleh jadik bini aku...

    ReplyDelete