Friday, January 15, 2010

kOLaM bArU..

Last week, semasa aku masih lena diulit intan.. Mde call-Along, Mde ngan Mja nak bawak budak-budak gi mandi kat kolam renang Nusa Mutiara.. nak join tak.. hem.. dalam kelat dan pisat aku kata tengok lah dulu.. rupanya perbualan yang tidak sampai pun seminit itu didengari oleh si hero yang baru pisat tido jugak.. terus berkata.. Mummy..abang nak mandi kolam.. dan terus mengaruk-ngaruk seperti biasa.. aduhaiii... jadi nak tak nak terpaksalah aku kata okey..

Tengaharinya setelah puas mencari..biasalah kalau nak cari sesuatu barang, time nak carik memang susah nak jumpa..kalau tak nak barang tu ada jer nampak dimana-mana.. Last sekali jumpa jugak kat Econsave.. terbang gak lah RM40.00..sabar jelah... tak per, tolak duit yang Tuk Pa bagi..hahahaha....

Sampai saja di rumah baru yang sedang dalam ubahsuai..terus tak sabar-sabar berendam dalam kolam barunya tu.. siap pakai seluar renang.. google (Mummy beli dulu tapi tak pernah pakai pun..dlm dashboard kete yang ntah camana Daddy boleh teringat lagi).. so pelagi.. sakanlah dia mandi manda..bertemankan atuk dengan PNgah nya yang tengah sebuk buat tembok garaj..
Dah puas mandi baru lah minum susu dan akhirnya tido kepenatan....





Aksi-aksi dalam kolam baru..

No comments:

Post a Comment