Friday, July 17, 2009

12 July..

Eppy bizday to me.. hehe.. yg ke 30..iksh..keluarga dan kengkawan wish semuanya kata aku dah melalui fasa tua..! dan aku membalasnya dengan...biar umur tua.. tapi hati sentiasa muda.. ahaks!

Hem..tapi memang betul agaknya aku sekarang melalai zaman tua.. (errr..lebih baik rasanya jika menggunakan frasa zaman dewasa..hehehe) sebabnya exited nak menyambut bizday dah tak terasa lagi.. mujur orang2 disekeliling dan yang mengingati aku lagi, masih lagi mahu mengucapkan ucapan selamat hari lahir untuk aku.. malah aku sendiri sebenarnya seakan terlupa hari lahir ku sendiri..berbeza dengan bizday aku yang lepas2 sewaktu zaman muda2..hari bizday lah yang merupakan hari yang ditunggu2 kerana istimewa.. masa tulah dapat pelbagai hadiah..heh!

Namun doa semoga Allah mengiringi kebahagiaan dan kerahmatan dalam kehidupan ku bersama orang2 yang kusayangi tetap ku mohon.. Biarlah jika tiada hadiah yang kuterima asalkan hidup ku gembira dan bahagia..

Walaubagaimanapun, aku masih menerima hadiah dari suami aku tersayang.. sebuah h/p yang telah diberikan sebulan lalu..advance! katanya sementara duit tengah banyak.. hehehe..

Namun, seperti tahun2 diawal perkenalan..pertunangan.. hinggalah sekarang, suami aku tetap setia menghadiahkan aku sejambak bunga.. sayang Dy.. :)

Apapun semoga dengan pertambahan umur, segala tindakan dan kelakuan yang aku lakukan diharap sesuai dengan seorang wanita yang matang.. sopan.. elegant..



Sejambak bunga dan sekeping kad dari suami tersayang sudah cukup membuatkan hati aku dibuai sayang dan rindu...


Kek dan kad yang diberikan oleh company aku sempena di bulan kelahiran setiap staff..
Dapat gak makan kek kan... hehe

2 comments:

  1. epi belated bdayy

    kite lompat dari blog mamaD

    orang pasir gudang yer..
    duk kt ne?

    ReplyDelete
  2. TQ..

    Pasir Gudang-air biru..

    Salam perkenalan..

    ReplyDelete