Tuesday, July 07, 2009

bOWLinG..

Ahad lalu company aku ni telah mengadakan Pertandingan Bowling di kompleks PG. Perlawanan sepatutnya dijadualkan bermula pukul 10.. tapi biasalah kan.. hampir ke pukul 11 baru bermula.. Lelaki bermain dalam team, manakala perempuan individu.. seramai 12 orang perempuan yang menyertainya termasuklah aku.. Walaupun dah lama tak main dan tentulah tak teror kan, tapi atas semangat kesukanan dan bagi memeriahkan suasana masing2 terus bersemangat membuat balingan demi balingan dengan penuh konsentrasi hingga ke balingan terakhir..hehe..

Kemeriahan dapat dirasai pada hari itu, dah macam hari keluarga plak rasanya.. mana taknya dengan masing2 membawa ahli keluarga masing2.. tiba turn baling,siap pass baby kat member sebelah..wakaka.. nasib lah my prince suami aku rela menjaganya.. kalau tak, mau riuh dengan suara dia yang sebuk nak baling gak.. (tak kirelah bola tu berat ke tak) tak pun suara aku yang marah dia.. hahaha


Banner yang bertulis Pertandingan Bowling..bla2..
( sorry agak blur..maklum..nun jauh.. hehe )


' Family day' di pertandingan bowling..


AJK2 yang bekerja keras..


Kasut size 4 aku yang x berapa 'ong' hahaha

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wah, aisyah, ngata aku lah tu, "tiba turn baling,siap pass baby kat member sebelah..wakaka.. " huhuhu...
    salam kenal ... (",)

    ReplyDelete